Bliv en del af HGI
Vil du være en del af HGI? Tilmeld dig hold til sæson 2024/2025.

Yoga med afspænding

Dag og tid: Tirsdag kl. 18.30-20.00
Sted: Herfølge hallen - hal B
Træner: Hanne Christensen - kontakt - 5058 6327 / mail: hanne_christensen@hotmail.com
Start: 03. september 2024
Slut: 25. marts 2025
Betaling: Du skal være tilmeldt klippekortsmedlem. Du betaler pr. gang: 1½ klip på HGI kort. Kortet kan købes hos træneren.

Tilmeld dig Hold A-E: Klippekortsmedlem (HGI-kort) (sæson 2024-2025)

Vi kommer ned i gear, afstresser og beroliger sindet, kommer ud af hovedet og ned i kroppen.
Vi prøver, om vi kan finde ud i alle kroppens hjørner. Vi arbejder med vejrtrækning og træner yogaøvelser fra den klassiske hatha yoga med stræk, balance, smidighed og styrke af led/muskler. Holdet er åbent for alle – du træner på det niveau, hvor du er.

Kom og oplev velvære - forkæl dig selv med at skabe bedre balance og bliv stærkere i både krop og sind.

Hver lektion afsluttes med dyb afspænding. Medbring gerne din egen yogamåtte og evt. pude samt et tæppe og trøje til afspænding.